ikea i mitt hjärta.

Jag lyckades! Mamma och jag åkte till hälla för tredje dagen på raken, haha. Den här gången fick jag med mig hem ett nytt överkast, nya fodral till prydnadskuddarna, 2 hyllor och sen var det något mer.
Jag håller på att vänjer mitt hår så det inte behöver tvättas varje dag och det är riktigt jobbigt ska jag tala om. Att gå runt i flottigt hår och känna sig obekväm är inge vidare så idag åkte en keps på, som jag införskaffade mig när jag var på Gotland. Ett tips, keps är riktigt skönt också, förstår varför killar vill ha det. Dom har väl bad hair-days dom också. Eller jag vet att dom har det.

Jag inspirerades av Stina Lee's blogg idag. Hon skrev någonting med att göra om allt negativt till positivt. Det ska jag med göra. Här med börjar jag mitt nya liv, mitt positiva liv! Ni är väldigt välkomna att joina.

I morgon ska jag och Sandra gå till skolan, haha. Nej men vi ska in till resebyrån och sedan tänkte vi gå till skolan och hämta ansökan om ledighet och snacka lite med våran mentor om hon nu är där. Vårat busskort ska vi också hämta om dom också finns där.
På fredag har jag skrivit in jobb på mitt schema. Det menas ungefär som: Ringa morfar att han ska komma och hämta mig och åka hem till honom och städa huset, måla någonting osv. Tjäna lite cash liksom, fjäska in mig lite typ :)

"Problemet får inte längre ignoreras"
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0