HAHA

Okej, om en kvart sticker vi!
Vi ses om en vecka fellows ;D
Sandra och jag ska sitta på flygplatsen i 4 timmar så tyck synd om oss, det var vår enda skjuts så vi hade inget val helt enkelt. FYFAN, jag är så taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen :D
Jag har lyckats sovit några timmar i alla fall, kan nog behövas. Längtar till i morgon då vi kommer ligga på beachen och steka, JAG VET ATT NI ÄR AVUNDSJUKA!
Whatever, jag mår bra, förutom huvudet då som fortfarande lever sitt egna lilla liv annars äre GÖTT! Så vi hös om en vecka! :D


Linn - du vet :)




Kommentarer
Postat av: emotion2die4

oj vad ni inte kommer vara lugna :P

2008-08-27 @ 06:07:15
URL: http://emotion2die4.blogg.se/
Postat av: länn

<3!

2008-08-27 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0