girl please.

Okej, jag sitter här nu och funderar på klädsel till den kommande helgen. Med tanke på att jag inte ska vara hemma och förflyttar mig till St.Sundby i helgen, sen är jag rätt duktig på att ta med onödiga kläder så jag måste tänka ut varje outfit.
I morgon på eftermiddagen nån gång åker vi dit. Å-festen är det och det är gött.

Kom hem från Martin för en stund sen. Var där med Sandra och Jonas och kollade på film.
Nu har jag nyss ätit lite fil och ska snart gå och lägga mig, tänkte gå upp någorlunda tidigt för att jag ska hinna med och packa och kanske överraska mamma med lite städning här hemma för andra gången den här veckan. Är jag inte för gullig? Jaaaaaja, jag vet, ta det lugnt va.

Det är dött i mitt huvud så, Hejpåer!

and btw you're fired

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0