can't control my evil.

Ras Cricket - Polisen Slår
Låten är ju rätt bra alltså.

Idag vaknade jag vid 2 ungefär av att det ringde på dörren, jag kastade mig upp och smygkikade om vem det var. Ingen aning vem mannen var, men han hade en ljusblå skjorta på sig och jag såg aldrig ansiktet. Jag skyndade att sätta på mig kläder eftersom jag endast sover i trosor. När jag väl skulle öppna var han borta och så började jag tänka om jag hade drömt att han stod och ringde på? Jag var helt borta i huvudet, snurrade och jag var tvungen och lägga mig ner och tänka efter. Jag kom fram till att jag var ett cp, nej men alltså jag kunde inte tänka i alla fall och nej usch jag förvirrar mig själv.

När jag väl kom på fötter och efter att jag snackat lite med Sandra och att vi konstaterat att det inte fanns något att göra så fortsatte jag med mitt rum. Jag började rensa i garderoben och slutade med att jag slängde 2 stora ikeakassar med kläder, det vill säga: tjocktröjor, linnen, toppar och bikinis. Det är inte likt mig att slänga så här mycket så jag kommer förmodligen ångra mig om en vecka.
Förstår inte ens hur allt har fått plats. Skönt att bli av med det i alla fall.

Förövrigt så börjar skolan på tisdag och jag har en saknad efter Madde. Hur ska jag och Sandra klara oss utan dig i ett år? Det återstår att se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0