asså, har jag något i näsan eller?

Vad finns det att göra när det regnar ute och man har sommarlov och när det inte är helg? Lite förslag skulle uppskattas.
Igår kollade jag och Sandra på Heroes, första säsongen, vi orkade inte med dom 3 sista avsnitten så vi tog dom i morse när vi vaknade. Jag måste ladda hem andra och tredje säsongen, varför har jag inte fått upp ögonen för Heroes förut? Det är ju svinbra!
I alla fall, så satt jag och Sandra och funderade efter frukosten vad vi skulle hitta på idag. Vi åkte till slut hem till Jim där Lina var. Det blev film och lite prat, alla var rätt trötta. Kom nyligen hem och funderar vad som händer ikväll? Haha...

Förövrigt så ska jag på informationmöte angående extrajobb på torsdag.  (13.30-måste komma ihåg)
För egentligen är det ju rätt bra med lite extra cash sådär när skolan är igång och så. Mamma och pappa börjar tröttna mer och mer på mig och jag förstår typ varför, haha.

C'ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0