alternativen är så få.

Kvällen igår började faktiskt riktigt bra, slutade mindre bra. Vi var hos Richard och festade lite. Jacuzzi och bastu blev det också. Jag slutade kvällen med en rejäl vurpa på badrumsgolvet och fick en släng av hjärnskakning och sen var det sängen för mig. Vaknade helt fel i morse och fick sätta mig på badrumsgolvet, ni får tänka själva vad jag gjorde. Har legat i sängen hela dagen, med medlidande av Sandra som jag hade bredvid mig.
Förövrigt tycker jag vi sänder en tanke åt Stefan (Sandras morbror) som ligger på sjukhuset med väldigt mycket pain efter en motorcykel-vurpa.

Jag har nyss tryckt i mig en riktigt god sallad, mums.
I morgon tar jag och Sandra tåget till stan och beställer resa till Turkiet. Jag älskar min mentor!

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0