Valborg i morgon.

Jag har tusen saker att göra. Men som vanligt prioriterar jag datorn, nej så har det inte varit jämt. Förut var jag besatt och sen ett tag var jag off i från datorn ett tag sen nu har jag blivit fast igen. Inte lika mycket som förut men för mycket enligt mig. Ska bli ändring på det.

Idag hade vi som sagt nationellt i engelska hörförståelse & läsförståelse. Det gick bättre på hörförståelse än på den andra delen. Jag som alltid tyckt att jag varit kass på att höra vad andra säger på engelska, kanske börjar bättra mig, keep up the good work.

Som sagt har jag tusen saker att göra (känns det som), måste packa, eftersom jag inte kommer hem i morgon. Måste duscha och fixa allt för morgondagen. Klockan är kvart över nio och jag hade tänkt att sova tidigt så man kan vara pigg och fräsch i morgon, icke då.

Jag, Sandra och Madde begav oss till stan på en gång efter vi fått slutat. Jag har äntligen hittat valborgskläder, men tycker fortfarande att det är lite tråkigt, har lagt in outfiten här i inlägget för er som är intresserade.
 Vi lunchade på Wayne's Coffe och åt en underbar kycklingsallad. Inte sista gången jag äter den där kan jag tala om. Ett plus för att vi åt nyttigt.

Nu måste jag sticka :*

valborgs-outfit   
Oversizad t-shirt från  BikBok
Höga shorts från         H&M
Armbanden från           H&M 
Strumpbyxor från Konsum haha


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker kläderna blev grymt bra älskling!

2008-04-29 @ 21:19:20
URL: http://www.ksandra.blogg.se
Postat av: slimlinn

ohlala, looking good.

Kisses KRe

2008-04-29 @ 22:47:30
URL: http://linss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0