Update.

Kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen. Fick sluta 2 timmar tidigare, dvs klockan 2 men jag hade hittat 2 tröjor på stan så jag hann inte med 14.15 tåget. Bad bad, Madde gjorde mig sällskap så det var ingen fara. Som sagt så hittade jag 2 tröjor på lunchen, självklart har jag inte med plånboken när den verkligen behövs. Tur man har en pappa som jobbar i stan. Räddare i nöden liksom.

Har egentligen inte tid att sitta här, måste duscha sen är det brådis till Sandra. Damn..
Ibland gillar jag konserthuset extra mycket alltså, som idag tillexempel så var det inte bara god mat dom bjöd på muffins också. Choklad också för den delen, riktigt saftiga var dem med.
Matten idag var så jävla sjuk, vi gjorde i princip ingenting mer än att spela in sjuka videos. Snart införskaffar jag mig ett youtube-konto då jävlar ska ni få se på grejer, HAHA!

Var ute och övningskörde igår för andra gången. En eloge till alla er som kan köra bil. Det är fan inte lätt alltså. Höll på att köra rakt in i en stenmur, tur pappa var med på handbromsen. Haha, jag är så jävla körd.
Nej hörrni, nu taggar vi för fest! Puss på alla sjuka människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0