sverige, jag är täppt i näsan.

Vad irriterad man blir när man har skrivit en hel blogg och ska precis till att spara o publicera så råkar man trycka någonannanstans och hela bloggen är försvunnen. Skön känsla typ. Ibland kan man ha turen att den sparas i utkast men inte jag, jag har aldrig tur.

Igår var jag hurtbullen och var ute och sprang igår. Något stolt jag var när jag kom hem. Funderar om jag ska springa idag med, lutar åt det nu i alla fall.
Idag ska jag på synundersökning till övningskörningstillståndet eller något sånt. Så har tid idag till det.
Imorgon blir det shopping, får se om man hittar någonting. Ska förmodligen byta mina shorts till en storlek mindre om jag kommer i det. För dom jag har nu är nästan förstora och det hatar jag.
Är osäker på min outfit till valborg, grr...

Aja, låt oss börja.
hejhej vilken underbar dag det är, att få leva tillsammaaaaaaans!
Puss på er klassmates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0