Sure.

Jag och Lina övernattade at Sandra's place inatt. Jag var morgonpigg i morse och gick upp 2 timmar tidigare än de andra. Tur att det var bra på tv annars hade jag väckt dom (6) eller ätit en låååååång och god frukost utan dom, hähä.
I alla fall så drygade vi bara igår, gjorde ungefär ingenting mer än att skratta och gå i regnet. Jag har nästan träningsvärk i magen idag.
Igår när vi kom hem hade grannen fest, hörde allt dom gjorde, hähä. Helt plötsligt dunkade det till och hela huset vibrerade nästan, så vi trodde dom hade haft omkull en bokhylla eller något. Men fick reda på idag att det var en bil som hade sprängts och att det var det som dunkade. Jävlar....

Imorgon är jag ledig. Rätt skönt, så idag behöver jag inte tänka: Fan, i morgon börjar skolan. Men jag måste plugga så det blir inte så skönt ändå. Har 3 prov och en redovisning den här veckan. Sista matteprovet i A-kursen i alla fall. Bra skönt och slippa det. Synd bara att det är nationella kvar och så.

Aja,  Later.

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi woho bäst (:

2008-04-14 @ 00:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0