Something new.

Eftersom alla andra skaffar blogg.se/webblogg.se så följer jag också strömmen, varför vara sämre än alla andra liksom?
Ehm, den här bloggen var svårare än den andra simpla noggen så det kommer nog dröja innan den här bloggen blir någolunda snygg. Så förvänta er inte för mycket på designen, ha ha.

Vi håller på och spelar in filmer i skolan. Det går rätt bra för oss. Vi spelade in i förrgår och ska redigera allt idag. Kan tänka mig att det kommer bli rätt nybörjaraktigt, haha. Jag, Madde och Julia sitter och tittar på lite klipp nu. Där bland annat Julia gör bort sig ett antal gånger, haha.

Inge dryg dag idag och i morgon... Alla orkar ingenting och gör ungefär ingenting, så det är klart det smittar av sig.
Har haft ont i huvudet sen i måndags och min energi är i botten. Måste ändra min kost, träningen ska jag också börja med. Kan tala om att vecka 17 så börjar jag med träningen, Sandra med. Nu har vi verkligen bestämt oss för att ta tag i det här. Beach 08, eller hur var det?

Måste bara tillägga att min mamma är sjukt bra. Det är redan konstaterat men jag måste bara tillägga det.

Föresten så övningskörde jag litegrann igår. Lite busigt eftersom jag inte varit på den där kursen än, men den blir på onsdag nästa vecka. Jag var jättenervös men det gick rätt bra faktiskt. Pappa tyckte jag var oväntat bra, hehe.

Idag dissar jag, Sandra och Madde den mustiga köttgrytan och sticker till donken i stället. Håller verkligen inte vad jag säger. Men det kommer jag lovar...

Btw, så har Marimekkos kollektion för H&M kommit i butik nu. Spännande, enligt mig.

Ska hjälpa min otåliga grupp att leta sorglig musik till våran film. Later!

Kommentarer
Postat av: sandra

du e häftig :(

2008-04-11 @ 08:01:28
URL: http://www.nogg.se/embraceme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0