si.

Igår blev det storstädning i mitt rum. Hade inget för mig så jag dammsög till och med garderoben. Damma överallt och hängde ut täckena på vädring. Böt sängkläder och allting. Det doftade så gott, jag dammsög, torkade golven you name it. Jag älskar: att gå och lägga mig i ett nystädat rum.

Idag har jag bestämt att jag ska gå enda till klockan 16.00. Bra segt, men vad gör man? Har inte gått en hel skolvecka på väldigt länge och det är dags för förändring. Lite sent på terminen kanske, men ja.

Honung och pepparstekt fläskkarre med ratatouille och kokt potatis
Låter inge lockande va? Desto längre vi går på den här skolan desto godare blir det, huh?

Kolla in spansidorna på vlt idag, en kändis är med. Sidan 5 om jag ska vara mer exakt.

Btw, hade 1 jävla poäng i från VG på matteprovet. Han kunde inte ens bjussa på en ynka poäng, jag blev sur.

peace and love miii homies

Kommentarer
Postat av: sandra

alltså lilla gumman , det är så synd om dig! hehe

2008-04-25 @ 13:12:17
URL: http://www.ksandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0