körd.

Ibland är jag bra körd alltså. På nisses i lördags höll jag på att ramla ner för rulltrappan, igår mosa jag min hand med osthyveln, det var bra skönt, testa vettja. Nej, gör inte det.
Jag hittade en jättefin tavla på Nisses, den ska jag köpa till mitt rum. Ska byta färger förstår ni. Just nu har jag lila/svart, ska byta till rosa/svart. Det blir nog fint.
Idag var det superväder precis som igår, jag älskar min svenskalärare Shokri. Hon låter oss göra mer än vad våra andra lärare gör.


Den nya I'm Yours-låten är jättebra, mhmm.
På torsdag öppnar den nya Gina-butiken. Blir att inspektera den litegrann då.
Bokade tid på Cut&Blow idag, på lördag klockan 10 har jag tid.


All saints - Never ever -.-


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha, bara du som är så där klantig lilla gumman ;)

2008-04-22 @ 09:46:55
URL: http://www.ksandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0