I pray you die inside some nights.

Dagen började bra dåligt alltså. Jag ljuger inte om jag säger att jag stod och skrek i 3 minuter och bara onda ord om min mamma. För det första var jag ganska försenad och för det andra så hade min mamma tagit mina cykelnycklar. Min cykel var öppen men man måste ha nyckel för att kunna låsa den. USCH, jag till o med cykla och skrek att alla kunde dra åt helvete, HAHA. Så jävla körd. Tur att ingen såg eller hörde mig, för då hade säkert någon fått sig en dojja mellan ögonen.

I alla fall så blev dagen bara bättre och bättre, jag skratta så vanligt på lektionen och vi fick reda på att vi inte hade någon eftermiddagslektion. Jag var nog glad åt att sluta tidigt i minst en halvtimme alltså. Shit, jag är fortfarande glad. Det var jättefint väder också och då blir man ännu gladare. Jag och Madde struntade i och äta och gick och köpte kaffe o paj och satte oss i solen. Helt underbart.
Sen gick vi till gina som vanligt. Dom reade ut allt, trodde aldrig jag skulle hitta någonting, inte så ofta jag gör det när det är rea. Men jag hittade ett par jeans, okej, tappa inte hakorna nu men för 29 kronor, JAG VET, visst är det sjukt?!

I morgon är det premiär för ginas nya affär. Jag har varit nervös hela dagen och kan tänka mig hur ivrig jag kommer vara i morgon. Ja jag vet, jag är sjuk eller nått.

peace and love mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0