Friluftsdag.

Japp, friluftsdag var det. Jag hatar Linn (våran idrottsvikarie typ), hon är helt vrickad verkligen. I vilket fall som helst så vann vi hela skiten, mitt lag. Det var väl det jag ville få sagt liksom. Först skulle man göra upp en eld, vi kom trea sen fick vi pluspoäng och stjärna i kanten för den snygga stilen på brasan. Det var sex grupper. Sen skulle man blablablablablablabla. Sen så vann vi i alla fall, jag hatar att förlora så det kändes rätt bra, höhö.

Vi hade nationellt prov i engelska idag. Gick relativt bra, skulle ha kunnat gjort det bättre men det säger man alltid så. Imorgon är det matteprov, känner att jag behöver kolla igenom vad som kommer vara med, känner mig lite osäker på det. Men det ska nog gå bra, tänker positivt, blir alltid bättre då. Peppar peppar ta i trä.

Bor hos farmor och farfar just nu. Dom är bortresta så jag passar på liksom. Bra skönt, iofs är det våra grannar och dom bor vägg i vägg med oss, men det är skönt ändå.
Sandra sov med mig inatt, mysigt. Vet att ni är avundsjuka, inte alla som får spendera natten med Sandra liksom.
Igår var föresten den där övningskörningskursen. Alltså, bra onödigt och sitta och lyssna på en babblande kille i nästan 4 timmar. Men det var väl rätt nyttigt antar jag och dom har ju inte införskaffat det helt i onödan för jag lärde mig rätt mycket saker som jag kommer tänka på. Har berättat för Sandra och Madde om det där nästan hela dagen idag, så nu vet dom ungefär exakt vad dom kommer få höra när dom ska gå dit. Lite typiskt mig kanske.

Nu märker jag att den här bloggen håller på att bli lite för lång och jag skriver ALDRIG om nödvändiga saker så, HERRÅ.


Kommentarer
Postat av: sandra

men du är ju för bäst

2008-04-18 @ 01:46:02
URL: http://www.ksandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0