Finemang.

En helt oplanerad helg visades sig bli en riktigt bra helg. Kanske ska börja med det. I alla fall så i fredags så var jag och Sandra i stan till att börja med, på vägen hem ringde Alice och fråga om vi ville komma hem till henne och röka vattenpipa och umgås. Det lät frestande så vi drog dit. Med våra onda fötter gick vi hem dit och skratta så vi fick ont i magarna. Tack så mycket för kvällen tjejor.

På lördagen blev det tänkt att vi bara skulle dö hos Sandra. Max fråga om vi ville umgås med han och några fler och vi var positiva till erbjudandet och åkte hem till Ante & Malin. Sen åkte vi hem till Max & Linn, där det till slut blev film. Cloverfield, den var riktigt bra faktiskt, slutet var inge vidare men själva filmen var bra. Den rekomenderar jag.
I kylan lånade vi Max cykel och cyklade hem och sov.  Tack för den kvällen pöjkar.

Nu sitter jag och tittar på Batman Begins medans jag sitter här vid datorn. Ser inte fram emot skolan i morgon, det gör jag i och för sig aldrig. Men den här veckan blir det bara 2½ dag i skolan. Tackar för det också.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0