äckelpotta.

Igår kom jag inte iväg på mitt cykel förrns det var 4 minuter kvar. Påstod farmor i alla fall så vi litar på det. Det resulterade i; att jag kom på min cykel, sen när jag svänger av vid kyrkan ser jag att bommarna är nere och att tåget sakta åkte iväg på sin färd till västerås. Satan vad irriterad jag blev. Jag mötte alla som kom i från tåget och kände mig skapligt dum innan jag började cykla hem igen. Jag sket i skolan, jag var så irriterad.

Jag hade en pluggdag för mig själv. Jag satt på verandan och njöt av vårvädret medans jag pluggade. Så ska jag göra varje prov. Man kan verkligen koncentrera sig, med skillnad mot i skolan har jag noll koncentration.
När pappa kom hem hade han med sig wienerbröd, han är väl för go. Så det blev en mysig fikastund på verandan.

Idag höll jag på att missa tåget igen, fick slänga upp benen på ryggen och nästan springa.
Sitter och fördriver tiden nu, tills jag ska redovisa min engelskauppgift, Alicia Keys/Soul. Jag är inte ens klar. Bra bra...

LateR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0